8 d’abr. 2022

 


LA MIDA DEL TEU DRAMA ÉS PROPORCIONAL A LA MIDA DEL TEU EGO O MADURESA EMOCIONAL

 

"Aprenc lentament que no he de reaccionar a qualsevol cosa que em molesti.

Aprenc lentament que l'energia necessària per reaccionar a cada cosa "dolenta" que em passa, m'esgota i m'impedeix veure les coses bones de la vida.

 

Aprenc lentament que no seré el consol de tots i que no podré portar a tots a tractar-me com vull que em tractin i no és per tant.

Aprenc lentament que tractar de '′guanyar′′ a qualsevol és només una pèrdua de temps, energia i que només m'omple de buit.

Aprenc lentament que no reaccionar no vol dir que estigui d'acord amb les coses, simplement vol dir que trio elevar-me per sobre.

Trio aprendre la lliçó, em serveix i n'aprenc.

Trio ser la persona més gran.

Trio la meva tranquil·litat mental perquè això és el que realment necessito.

No necessito més drama.

No necessito que la gent em faci sentir que no sóc prou bona persona.

No necessito baralles, arguments i relacions falses.

Aprenc lentament que de vegades, no dir res, ho diu tot.

Aprenc lentament que reaccionar davant de coses que em molesten, donen poder a l´altre sobre mi i sobre les meves emocions.

No puc controlar el que fan els altres, però puc triar com reaccionar, com ho gestiono, com ho percebo i no agafar-ho de manera personal.

Aprenc lentament que la major part del temps, aquestes situacions no diuen res sobre mi i molt sobre l'altra persona.

Aprenc que totes aquestes decepcions hi són per ensenyar-me a estimar-me i em serviran per madurar.

Aprenc que encara que reaccioni, no canviarà res, no farà que la gent em vulgui i em respecti de cop i volta, no canviaran màgicament les seves ments.

De vegades és millor deixar anar les coses, deixar anar la gent, no lluitar pel tancament, no demanar explicacions, no perseguir les respostes i no esperar que la gent entengui des d'on ho veus.

Aprenc lentament que la vida es viu millor quan no la centres en el que passa al teu voltant i la centres més aviat en el que passa dins teu.

Treballa en tu mateix, a la teva pau interior i t'adonaràs que no reaccionar a cada petita cosa que et molesta és el primer ingredient per viure una vida feliç i saludable”.

 

 

 Louise HAY i Wayne Dyer

 

 

Assumpció Salat Bertran


 Podeu fer arribar els vostres comentaris a :  asalat@copc.cat

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada