12 de febr. 2025

 

 

 

Conferència amb Assumpció Salat

Us fem arribar la proposta d´aquest retir en el mes de juliol, en el que gaudirem d'un entorn fantàstic en un convent que ofereix unes magnífiques instal·lacions, uns preciosos jardins i piscina.

 

En aquest lloc dedicarem temps a la convivència, a la formació i al desenvolupament de la nostra consciència, treballarem amb els ensenyaments de Jacobo Grinberg,  Arkadi Petrof i  Grigori Grabovoi.

 

Tot el temps que dediquem a alimentar la nostra consciència és de gran benefici per la nostra vida. Treballarem amb la psicologia més avançada i compartirem experiències de millora personal, de sanació mental i psicològica.

 

El retir inclou la pensió completa i les activitats. Entrada el dissabte  26 de juliol després de dinar, formació i activitats per la tarda,  dormir, esmorzar  taller i dinar del diumenge dia 27 de juliol.

 

Si us fa il·lusió venir, millor us poseu en contacte per reservar la vostra plaça.

 

Assumpció Salat


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada